Word onze Teamleader customer service

Klaar voor deze uitdaging?

Heb jij een passie voor klantgericht werken én het motiveren van mensen? Ben jij een multitasker die het overzicht bewaart, processen stroomlijnt en klanten met een glimlach helpt? Dan ben jij precies wie we zoeken! Als teamleader customer service combineer je operationele taken met het aansturen en coachen van een gemotiveerd team.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige rol draag je bij aan de dagelijkse werking van onze customer service en neem je de leiding over het team.

  • Klantenservice:
    • Je beantwoordt vragen van klanten via telefoon en e-mail en zorgt voor een professionele afhandeling van orders, offertes, klachten en transportopdrachten.
    • Je helpt klanten snel en efficiënt en denkt mee in oplossingen.
  • Teamcoaching:
    • Je coacht en motiveert je team, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.
    • Je houdt overzicht over de workload en verdeelt taken waar nodig om een efficiënte werking te garanderen.
    • Je fungeert als aanspreekpunt voor vragen van het team en interne afdelingen, vooral onze afdeling logistiek.
  • Procesoptimalisatie:
    • Je analyseert werkprocessen en neemt initiatief om deze te verbeteren.
    • Je zorgt ervoor dat de klantenservice soepel verloopt en aansluit bij onze bedrijfsdoelen.

    Wie ben jij?

    Jij bent onze ideale teamleader customer service:

    • Je beschikt over een bachelordiploma en hebt een volledig professionele vaardigheid in het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
    • Je hebt ervaring in een customer service omgeving en begrijpt wat er nodig is om klanten tevreden te houden.
    • Je kunt vlot schakelen tussen verschillende taken en behoudt daarbij het overzicht.
    • Je bent communicatief sterk: je schakelt moeiteloos tussen gesprekken met klanten, je team en interne afdelingen.
    • Je hebt een probleemoplossend vermogen en denkt proactief mee in het vinden van praktische oplossingen.
    • Je bent flexibel en weet onder druk prioriteiten te stellen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
    • Je bent een echte teamspeler, maar neemt ook zelfstandig verantwoordelijkheid voor jouw taken en die van het team.

    Wat bieden wij jou?

    Een uitdagende fulltime functie in een groeiend en heel dynamisch bedrijf.

    • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en 10 extra vakantiedagen.
    • Volop kansen om je talenten verder te ontwikkelen. Permanente opleidingen helpen je te groeien in je taken en verantwoordelijkheden.
    • Een gemoedelijke werksfeer waarin werkplezier en professionaliteit hand in hand gaan.

    Klaar voor deze uitdaging?

    Ben jij de teamleader customer service die we zoeken? Wacht niet langer en stuur je motivatie en cv naar heidi.thevelein@deforcemedical.eu. Voor meer informatie over de functie kun je bellen naar 051 79 56 54. Je kandidatuur wordt discreet behandeld.
    Sluit je aan bij ons team en maak samen met ons het verschil in de zorg!

    Over ons

    Deforce Medical is dé totaalleverancier in de gezondheidszorg. Al 40 jaar voorzien we zorgprofessionals van hoogwaardige en duurzame producten. Als onderdeel van de internationale
    Asker Healthcare Group groeien we snel en breiden we ons aanbod en onze diensten voortdurend uit. Om deze groei te ondersteunen, investeren we in de verdere versterking van onze customer service afdeling.